Veelgestelde vragen

Op deze pagina beantwoorden we alle veelgestelde vragen. Klik op onderstaande knoppen om snel naar jouw vraag te navigeren.


Bestellen en betalen


Levering


Retourneren


Montage

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Klik op een categorie in de menubalk om naar het productoverzicht te gaan.
2. Klik op een product en gebruik zo nodig de filter om naar je product te navigeren.
3. Op de productpagina, voeg indien gewenst opties toe aan je product en klik op de oranje knop
4. ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
5. Klik in de menubalk rechtsboven op de winkelwagen.
6. Selecteer een leverwijze: afhalen of bezorgen
7. Klik op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’
8. Vul je gegevens in en klik op ‘Controleren en betalen’
9. Kies je gewenste betaalmethode en klik op ‘Veilig betalen’.

Met welke betaalmiddelen kan ik afrekenen?

Wij accepteren iDEAL, Creditcard (Visa & Mastercard), Bancontact, Klarna Achteraf Betalen, Klarna Betaal in 3 Delen, In3, SOFORT Banking, Belfius Direct Net, de KBC/CBC-betaalknop, Girpay en PayPal.

 
Wat moet ik doen als een product niet op voorraad is?

Als en product niet voorradig is, verdwijnt de knop om deze in je winkelwagen te plaatsen. In plaats daarvan staat er een knop ‘meer informatie’. Als je hierop klikt, zie je vanzelf een invulveld met de tekst ‘houd mij op de hoogte’. Vul hier je e-mailadres in en wij sturen je automatisch een bericht zodra wij het product weer op voorraad hebben.

 
Wat moet ik doen als ik per ongeluk een fout heb gemaakt met bestellen?

Kan gebeuren! Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice per mail ([email protected]) of per telefoon (+31(0)85-1300054). Houd je bestelnummer en contactgegevens bij de hand en onze klantenservice wijzigt of annuleert je bestelling.

Kan ik een bestelling plaatsen als ik buiten het levergebied woon?

Ja, maar alleen als je het product komt afhalen of zelf voor transport zorgt. Wij kunnen in zo een geval de bestelling leveren op een adres dat binnen ons levergebied valt, waarna je zelf vanuit daar verantwoordelijk bent voor de eindlevering aan het adres dat buiten ons levergebied valt. Datzelfde geldt voor bestellingen die omgeruild of nageleverd dienen te worden.

Worden er verzendkosten of overige extra kosten in rekening gebracht?

Alle bestellingen worden gratis thuis bezorgd in heel Nederland en België (met uitzondering van de Waddeneilanden). Wij rekenen hiervoor geen extra leverings- en verzendkosten. Ook brengen wij geen overige kosten zoals administratiekosten in rekening. De prijs vermeld in uw winkelwagen is de daadwerkelijke prijs inclusief BTW.

Levering

Wat is de levertijd?

De levertijd is afhankelijk van de drukte, onze bezetting en jouw woonplaats. Om de actuele levertijd te zien, navigeer je naar je gewenste product. Onder de knop om het artikel aan je winkelwagen toe te voegen, vind je een inschatting van de levertijd.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Jazeker! De levertijd voor afhalingen is een stuk korter dan bij leveringen aan huis. De levertijd voor afhalingen bedraagt slechts 1 tot 2 werkdagen. Om een snelle en veilige afhaling te garanderen, moet je voldoen aan al onze afhaalvoorwaarden. Ons afhaalmagazijn bevindt zich aan: Aan de Zwarte Hond 9, 5932 AB Tegelen (bij Venlo).

Wat is jullie levergebied?

Wij bezorgen bestellingen vanaf €50 gratis aan huis in heel Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd op de afgesproken bezorgdatum?

Je ontvangt van ons altijd uiterlijk 48 uur voor de geplande levering een tijdvak van twee uur per e-mail. Daarnaast belt onze chauffeur je een half uur voordat hij arriveert. Tip: Zorg dat de chauffeur voldoende parkeerruimte heeft voor je woning zodat de producten zo dichtbij mogelijk bij de eindlocatie bezorgd kunnen worden. Onze chauffeurs bezorgen maximaal 25 meter vanaf de parkeerplaats van de bus en aanhanger en maximaal 3 meter vanaf de vrachtwagen (vanwege de maximale reikwijdte van de kraan).

Er is een fout gemaakt en ik heb het verkeerde product gekregen. Wat moet ik doen?

Helaas blijven fouten menselijk, onze excuses. Als wij per ongeluk een product verkeerd leveren, ruilen wij het fout geleverde product gratis om voor het juiste. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij plannen een nieuwe datum met je en zorgen dat het product zo snel mogelijk omgeruild wordt.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je een bestelling wenst te retourneren, dien je binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling gebruik te maken van je herroepingsrecht. Dat doe je door je producten retour te zenden of een retouraanvraag in te dienen, zodat wij de producten op kunnen halen. Wij dienen daarna binnen 30 dagen jouw retour gemelde bestelling terug in ontvangst te hebben. Je kunt het herroepingsformulier gebruiken om je retour aan te melden. herroepingsformulier en onze klantenservice vertelt je hoe je de bestelling kunt retourneren. Het herroepingsformulier vind je hier.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Bestellingen die nog niet zijn verzonden kunnen gratis geannuleerd worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij annuleren of wijzigen je bestelling. Wij zijn per telefoon te bereiken op 085 – 130 00 54 en per e-mail op [email protected].

Wanneer krijg ik het geld terug van mijn retourzending?

Zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij kennis hebben genomen van jouw retourmelding. Je ontvangt je volledige aankoopbedrag inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je aangetoond hebt dat je de goederen terug hebt gezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Gelukt!

De korting is toegepast. Je zult het zien wanneer je afrekent.

Er is een probleem opgetreden

Helaas kan deze korting niet worden toegepast op je winkelwagen.

Deel