Leveringsvoorwaarden

Op het moment dat je bij Floorinq een koopovereenkomst hebt gesloten, ben je akkoord gegaan met onze leveringsvoorwaarden. Je dient je aan deze voorwaarden te houden. Hieronder vind je een beschrijving van deze leveringsvoorwaarden. Op deze pagina vind je alle overige informatie over de levering.

Voorafgaand aan de levering

  1. De leverdag kan niet meer gewijzigd worden nadat je deze hebt gekozen in de bezorgkalender.
  2. De inhoud van een bestelling kan uiterlijk drie werkdagen voor de geplande leverdatum tot 15:00 uur gewijzigd worden. Hierna is het wijzigen van de inhoud van je bestelling niet meer mogelijk.
  3. Er dient altijd iemand aanwezig te zijn op het afleveradres om te tekenen voor ontvangst. Wij leveren niet uit als er niemand aanwezig is op de afgesproken locatie. Vanwege de aard van onze producten leveren wij de producten enkel op het bij ons bekende afleveradres.
  4. Wij leveren onze bestellingen tussen 07:00 uur en 19:00 uur uit. Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat er op de door jou gekozen leverdag tussen deze uren iemand aanwezig is om te tekenen voor ontvangst.
  5. De levering geschiedt tot de eerste ‘drempel’. Dit kan ook een deur of deuropening zijn. Afhankelijk van het transportmiddel (bestelbus met aanhangwagen of vrachtwagen met kraan), gelden hier echter beperkingen voor zoals opgenomen in punt 5 en 6.
  6. Indien je bestelling met bestelbus en aanhangwagen geleverd wordt, leveren wij maximaal 25 meter vanaf de plek waar onze bestelbus en aanhangwagen geparkeerd kunnen worden.
  7. Indien je bestelling met vrachtwagen en kraan geleverd wordt, leveren wij maximaal 3 meter van de plek waar onze vrachtwagen vrij kan lossen (in verband met de maximale reikwijdte van de kraan).
  8. De chauffeur van onze vrachtwagen beoordeelt zelf hoe dicht hij bij de woning kan leveren. Indien dat verder weg is dan gehoopt, bespreekt de chauffeur met de klant de dichtstbijzijnde plek om te lossen. Het oordeel van de betreffende chauffeur weegt hierin het zwaarst.
  9. De plek van lossen moet vrij begaanbaar zijn en de profielen (tot wel 7 meter lang) moeten in de lengte verplaatst kunnen worden. In het kader van de van jouw veiligheid en die van onze bezorgers, hanteren wij hier een strikt beleid in. Indien producten niet veilig in de lengte verplaatst kunnen worden, leveren wij de bestelling niet uit.
  10. Het tekenen van de afleverbon is enkel voor de ontvangst. Dit geeft geen verdere verplichtingen of garantie aan deze persoon. De persoon die de afleverbon ondertekent is wel verantwoordelijk voor de controle van de producten.
  11. Bij sneeuw en/of vorst dien je de parkeerplaats en/of inrit ijs- en sneeuwvrij te maken in verband met de veiligheid van onze bezorgers.

Tijdens de levering

  1. De levering geschiedt tot de eerste ‘drempel’. Dat kan bijvoorbeeld een drempel van een voordeur of de deuropening van een poort zijn. Afhankelijk van het transportmiddel (bestelbus met aanhangwagen of vrachtwagen met kraan), gelden hier echter beperkingen voor zoals opgenomen in punt 5 en 6.
  2. Bestellingen bestemd voor een appartement of op een andere etage dan de begane grond, worden geleverd tot de eerste drempel van het appartementencomplex op de begane grond.
  3. Indien je bestelling met bestelbus en aanhangwagen geleverd wordt, leveren wij maximaal 25 meter vanaf de plek waar onze bestelbus en aanhangwagen geparkeerd kunnen worden.
  4. Indien je bestelling met vrachtwagen en kraan geleverd wordt, leveren wij maximaal 3 meter van de plek waar onze vrachtwagen vrij kan lossen (in verband met de maximale reikwijdte van de kraan).
  5. De chauffeur van onze vrachtwagen beoordeelt zelf hoe dicht hij bij de woning kan leveren. Indien dat verder weg is dan gehoopt, bespreekt de chauffeur met de klant de dichtstbijzijnde plek om te lossen. Het oordeel van de betreffende chauffeur weegt hierin het zwaarst.
  6. De plek van lossen moet vrij begaanbaar zijn en de profielen (tot wel 7 meter lang) moeten in de lengte verplaatst kunnen worden. In het kader van de van jouw veiligheid en die van onze bezorgers, hanteren wij hier een strikt beleid in. Indien producten niet veilig in de lengte verplaatst kunnen worden, leveren wij de bestelling niet uit.
  7. Het tekenen van de afleverbon is enkel voor de ontvangst. Dit geeft geen verdere verplichtingen of garantie aan deze persoon. De persoon die de afleverbon ondertekent is wel verantwoordelijk voor de controle van de producten.
  8. Bij sneeuw en/of vorst dien je de parkeerplaats en/of inrit ijs- en sneeuwvrij te maken in verband met de veiligheid van onze bezorgers.

Na de levering

  1. Incomplete bestellingen, beschadigingen of defecten dienen zo spoedig mogelijk na ontvangst telefonisch of per e-mail gemeld te worden. 
  2. Monteer de gehele bestelling waarvan een onderdeel defect of beschadigd is niet. Wij moeten vaststellen dat de beschadiging niet tijdens de montage heeft plaatsgevonden.
Gelukt!

De korting is toegepast. Je zult het zien wanneer je afrekent.

Er is een probleem opgetreden

Helaas kan deze korting niet worden toegepast op je winkelwagen.

Deel