Klachten en schade

Het lijkt erop dat je ontevreden bent over onze service en een klacht wil indienen. Onze excuses daarvoor. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid, maar soms gaan dingen niet altijd zoals gepland. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Klacht melden
We willen je klacht graag oplossen. Je kunt je klacht per e-mail naar ons sturen: [email protected]. Wij zullen je klacht binnen drie werkdagen behandelen. Uiterlijk veertien dagen nadat wij je klacht hebben ontvangen, ontvang je van ons een uitgebreide, inhoudelijke reactie op je klacht.

Manco melden
Is je bestelling incompleet, beschadigd of niet naar behoren? Stuur een email naar [email protected]. Wij zullen kennisnemen van je melding en je melding binnen drie werkdagen behandelen. Uiterlijk veertien dagen nadat wij je melding hebben ontvangen, ontvang je van ons een uitgebreide, inhoudelijke reactie op je klacht.

Veelgestelde vragen

Ben je ontevreden over de manier waarop wij je klacht hebben behandeld?

Als je niet tevreden bent over de door ons geboden oplossingen of over de afhandeling van je klacht, kunt je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel: Postbus 90600, 2509LP te Den Haag. Je kunt je klacht ook indienen bij de geschillencommissie van het Europees ODR-platform.

Gelukt!

De korting is toegepast. Je zult het zien wanneer je afrekent.

Er is een probleem opgetreden

Helaas kan deze korting niet worden toegepast op je winkelwagen.

Deel