Leveren en bezorgen

Veel van onze producten zijn groot in omvang en erg zwaar. Wij werken dan ook niet met externe transporteurs, om zo te zorgen dat je vloer zonder beschadigingen bij jou afgeleverd wordt. Op deze pagina vind je alle informatie over de levering en bezorging van onze producten.

Verzendmethode

Wij verzorgen zelf het vervoer van jouw nieuwe vloer. Wij rekenen daar geen bezorgkosten voor. De levering aan huis van jouw vloer is helemaal gratis! Gezien het gewicht en het volume van de vloer, kunnen we op die manier beter garanderen dat jouw vloer in topconditie bij jou aankomt. Je ontvangt van ons daarom geen track en trace code. In plaats daarvan houden we tot aan de aflevering je per e-mail op de hoogte van je bestelstatus. In de meeste gevallen bezorgen wij je bestelling met bestelbus en aanhangwagen, in enkele gevallen met een vrachtwagen met laadkraan.

Levering met vrachtwagen

De kraan kan de pallet vloerdelen maximaal 3 meter vanaf de vrachtwagen wegzetten. We oordelen vooraf altijd of de vrachtwagen dicht bij de woning kan komen, echter kan het door omstandigheden voorkomen dat we een zo een geval niet kunnen voldoen aan onze drempellevering. In dat geval zal de chauffeur bespreken wat de dichtstbijzijnde veilige plaats is om de vloer te plaatsen. Het oordeel van de betreffende chauffeur weegt hierbij zwaar, hij weet immers het beste waar hij kan komen met zijn vrachtwagen.

Levering met bus en aanhangwagen

Het grootste deel van de bestellingen wordt geleverd met een bus en aanhangwagen. Hierbij geldt drempellevering; de chauffeurs brengen jouw vloer tot aan de eerste ‘drempel’, uitgezonderd als deze drempel meer dan 25 meter van de dichtstbijzijnde parkeermogelijkheid ligt. Bereid de losplek dan ook voor in de buurt van de eerste drempel en houd een parkeerplek in de buurt vrij. Onze chauffeurs bellen je een half uur voor de geplande aankomsttijd, zodat je tijd hebt om de plek voor te bereiden.

Over de leverdag

Na betaling ontvang je van ons een kalender om zelf een geschikt levermoment te plannen. Deze is pas definitief zodra wij de planning van onze chauffeurs gemaakt hebben. Hiervan ontvang je een bevestiging per e-mail. De leverdag kan niet meer gewijzigd worden nadat je deze hebt gekozen in de kalender. Je ontvangt daarnaast op de avond voor de geplande levering een herinnering van onze afspraak. Tot slot belt onze chauffeur je een half uur voor de geplande aankomsttijd om te bevestigen dat er iemand thuis is om te tekenen voor aflevering.

Levering
Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om te tekenen voor de levering. Dat ben jijzelf of een door jou aangewezen persoon. Je tekent alleen voor volledige ontvangst. Incomplete leveringen en manco’s dienen zo snel mogelijk na ontvangst bij onze klantenservice gemeld te zijn. We verzoeken je om deze binnen 72 uur aan onze klantenservice te melden, om zo snel te zorgen voor een vervangend onderdeel. Op alle leveringen zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing.

Alle leveringen zijn drempelleveringen, wat betekent dat wij jouw bestelling tot de eerste ‘drempel’ (voordeur, deur naar de achtertuin, deur van appartementencomplex, e.d.) leveren. We leveren in appartementengebouwen tot aan de deur van het complex op de begane grond. Je dient de bestelling daarna zelf op de eindbestemming te leggen.

Niet thuis
Op het moment dat je niet thuis bent op het afgesproken levermoment, zijn wij genoodzaakt om de bestelling in zijn geheel weer retour te nemen. Je ontvangt vervolgens van ons opnieuw een kalender om een nieuw levermoment in te plannen. Gezien het volume en de massa van onze vloeren, bieden wij een bestelling nooit bij de buren aan.

Afhalen

Snel je bestelling nodig? Je kunt je bestelling ook afhalen in ons magazijn in Tegelen (bij Venlo). Afhalen kan al de volgende werkdag! Om een snelle en veilige afhandeling te garanderen, dien je je te houden aan onze afhaalvoorwaarden. Afhalen is enkel mogelijk op afspraak (telefonisch of per e-mail) tussen 09:00 en 14:00 uur.

De belangrijkste afhaalvoorwaarden

  1. Je hebt minstens twee personen nodig om de producten te laden. Kom daarom altijd met minstens twee personen. We kunnen de bestelling niet meegeven als je alleen komt. 
  2. Je moet zelf (ratel)spanbanden meenemen. Wij verkopen deze niet en geven deze ook niet in bruikleen uit.
  3. Bestellingen kun je niet wijzigen bij het afhalen. Neem voor wijzigingen minstens één werkdag van tevoren contact met ons op.
  4. Identificatie is verplicht. Neem je legitimatiebewijs en digitale orderbevestiging mee naar ons magazijn.
  5. Zorg ervoor dat je voertuig groot genoeg is en het gewicht van de pallet kan en mag vervoeren.
  6. Wij verzorgen geen verpakking van de materialen, buiten de standaard verpakking.

Postcodegebieden

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bezorgkalender van ons. Daar kun je de eerstvolgende beschikbare leverdatum kiezen. We leveren op verschillende dagen afhankelijk van je woonplaats. Kijk op de kaart en in de tabel op welke dag we in een gebied bij jou in de buurt zijn.

Postcode

  • (1) 1000 – 2199, 3890 – 3899, 8200 – 8259
  • (2) 2200 – 3399
  • (3) 3400 – 3889, 3900 – 3999, 4000 – 4298, 6500 – 6999
  • (4) 4299 – 4999
  • (5) 5000 – 6499
  • (6) 7000 – 7739, 7767 – 7799, 8000 – 8199, 8260 – 8299
  • (7) 8300 – 8387, 8388 – 9299
  • (8) 7740 – 7766, 7800 – 7999, 9300-9999
  • (9) 1000 – 9992 (BE)
  • Waddeneilanden

Bezorgdag(en)

  • Woensdag
  • Woensdag
  • Dinsdag, vrijdag
  • Maandag
  • Dinsdag, vrijdag
  • Dinsdag, donderdag
  • Donderdag
  • Donderdag
  • Maandag
  • Geen bezorging
Deel